Hiba bejelentése ügyfeleink számára

Kedves Ügyfelünk!

Kérjük, weblapunkat ne használja hibák bejelentésére!

Kérjük, tanulmányozza szerződése erre vonatkozó részét és a hibabejelentési útmutatót!

Tájékoztatjuk továbbá, hogy az olyan hibák esetében, melyeket az un. “rendelkezésre állási időszakon” kívüli időszakban hárítunk el, minden esetben munkalapot állítunk ki! (lsd.: szerződés)

Telefonos hibabejelentés:+36 1 211 00 11 vagy +36 1 211 22 11
IGS On-line hibabejelentés – Figyelem, felhasználónév+jelszó szükséges!

A hiba szerződésszerű bejelentését követően igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni a hiba mielőbbi elhárítása érdekében!

Türelmét és megértértését köszönjük!

Üdvözlettel:

IGS Technikai Ügyfélszolgálat